B2B správa Linkedin

Máte zájem o získávání obchodních zájmů přes LinkedIn? V rámci našich služeb nabízíme správu celé škály sociálních sítí, včetně Linkedinu. Mimo běžné údržby profilu aktivně oslovujeme potenciální kontakty z vámi zvoleného oboru a vytváříme tím cenné B2B leady pro vaši společnost.
Naši významní zákazníci
SKF logo
Manner Logo
TURCK logo
Process automation solutions logo
Kadaň logo
Správa Linkedin profilu
01
K čemu je Linkedin dobrý?

Proč je Linkedin pro B2B nejlepší?

Linkedin je poměrně nová sociální síť zaměřující se převážně na B2B sektor. Velká většina společností se snaží na této platformě prezentovat a získávat zde potenciální kontakty.

Na českém Linkedinu je aktuálně více než 2 miliony uživatelů ze všech možných oborů , kteří jsou připraveni s vámi navázat obchodní spojení.

Jako jediní na trhu nabízíme možnost párování oborových databází s databází Linkedinu, která vám umožní velmi podrobně zacílit. V kampani se lze zaměřit na společnosti, které se zabývají vším od svařování, výrobou a zpracováním chemikálií, až po právnickou činnost.

Průměrně 3 z 5 lidí na Linkedinu jsou lidé, kteří mohou dělat zásadní rozhodnutí v dané společnosti.

Co vám B2B správa Linkedinu přinese?

01

Leady z oborů, které vás zajímají

Pravidelně budeme oslovovat kompetentní osoby a tím generovat zájmy o vaše služby.

02

Silný profil s databází potenciálních kontaktů

S pravidelným reportem zasíláme seznam oslovených kontaktů ve formátu, který vám vyhovuje.

03

Vytvoříte si věčný obchodní kanál

Linkedin profil vám zůstane i po skončení kampaně a můžete jej využívat k obchodním aktivitám.

04

Rozšíříte svou firemní prezentaci

V dnešní době je již skoro nutností být jako společnost na Linkedinu. Chcete zůstat pozadu?

02
Jak získat leady z Linkedinu?

Obchodní zájmy pomocí Linkedinu

V našich Linkedin kampaních se zaměřujeme především na aktivní oslovování potenciálních kontaktů. Pravidelně tak budete získávat kvalitní leady a zpětnou vazbu na vaši nabídku.

Se získanými kontakty můžete být pravidelně v kontaktu a tím si vybudovat důvěru k dalším obchodním příležitostem.

6 měsíční kampaň vygeneruje v průměru 150 až 300 obchodních zájmů a příležitostí.

S reportem budete pravidelně získávat také seznam všech oslovených společností včetně seznamu zaměstnanců, kteří mají na Linkedinu profil. Pokud by se vám tedy nepodařilo s oslovenou osobou spojit, lze přímo kontaktovat někoho jiného a nabídku tak opět posunout dále.

Obchodní zájmy z Linkedin profilu
telemarketing report
telemarketing report
telemarketing report
telemarketing report
Report
03
Co s oslovenými kontakty?

Pravidelné reporty s výsledky

S námi máte o kampani vždy přehled. Každý den vám zasíláme pravidelný report s denními výsledky a  informacemi k dalšímu zpracování.

Respektujeme interní procesy každé společnosti, proto nabízíme možnost reporty zasílat v nejrůznějších formátech jako je Excel, PDF, JSON apod.

V této chvíli přebíráte iniciativu vy a s předehřátými leady můžete začít dále komunikovat a přetvořit zájmy na nové zákazníky.