01
ANTANA Group s.r.o

Profesionální správa Linkedinu

Rádi byste využili pro své obchodní, nebo marketingové aktivity něco nového? Vyzkoušejte naší B2B Linkedin kampaň a podpořte tak své prodeje a značku.

Linkedin je největší B2B sociální sítí na světě.

Průměrně 3 z 5 lidí na Linkedinu jsou lidé, kteří mohou dělat zásadní rozhodnutí v dané společnosti týkající se jejich zaměření. Na Linkedinu je již více než 720 milionů uživatelů.

02
O čem správa Linkedin profilu je?

Generujte pomocí Linkedin obchodní zájmy

Hlavním cílem služby je vytvořit profesionální a silný Linkedin profil, který dokáže našim klientům pravidelně generovat obchodní zájmy.

V našich kampaních se zaměřujeme na co největší počet provedených akcí každý den tak, abychom dokázali využít potenciál Linkedin profilu na maximum.

Na českém Linkedinu je více než 100 000 majiteů firem, jednatelů a generálních ředitelů.

03
Obsah kampaně

Co Linkedin kampaň obsahuje?

Zajímá vás, co všechno kampaň obnáší? Zde je krátký výčet toho, co lze od kampaně očekávat a co bude během spolupráce naším úkolem.

Až 35 žádostí o spojení za den

Každý den provedeme maximální možný počet odeslaných žádostí o spojení. Pomocí filtrů najdeme ideální spojení vhodné pro danou kampaň a pozveme je do vaší sítě.

Až 35 odeslaných zpráv za den

Samozřejmostí je odesílání zpráv potenciálním spojením a následné oslovování již přidaných kontaktů s vaší nabídkou. V případě, že někdo na nabídku neodpoví, posíláme těmto uživatelům opakovanou zprávu.

Pravidelné přidávání příspěvků

V rámci kampaně pravidelně zveřejňujeme vámi vytvořené příspěvky. Příspěvky pomůžeme upravit tak, aby měly co největší dosah a zveřejníme je za Vás v čase nejvyšší aktivity.

Denní sběr dat a pravidelné reporty

Každý den pro Vás sbíráme nejrůznější data o vývoji profilu a celé kampaně. Můžete tak sledovat, jak se vše vyvíjí a případně s námi konzultovat výsledky.

Budování e-mailové databáze

Jako bonus průběžně tvoříme e-mailovou databázi kontaktů na Vašem profilu. Tu lze později využít k e-mailovému marketingu a dalšímu oslovení tisíců potenciálních zákazníků.

30 prohlédnutých profilů za den

Během dne zároveň průběžně prohlížíme profily potenciálně užitečných spojení a tím rozšiřujeme povědomí o profilu.

Roční přístup do CRM zdarma a stahování kontaktů

V rámci kampaně Vám dáme roční přístup do našeho CRM, kde můžete přehledně spravovat všechny své kontakty. Zároveň pro vás pravidelně importujeme všechny oslovené profily a jejich kontaktní údaje.

Profesionální nastavení profilu

Samozřejmostí je také profesionální nastavení vašeho profilu. Pro každý profil vytvoříme grafiku, texty a vyplníme všechny nastavení tak, aby profil působil důvěryhodně.

Profesionální poradenství

Bude-li to potřeba, nabízíme v rámci kampaně také profesionální poradenství ohledně všeho, co se týká Linkedinu. Od psaní příspěvků, přes komunikaci s ostatními až po běžné drobnosti na Linkedinu.

04
Co vám můžeme nabídnout?

Jak Linkedin nejlépe využít?

Využití Linkedin profilu může být několik.  Níže uvádíme několik příkladů, k jakému účelu se využívají kampaně nejčastěji.

01

Generování obchodních zájmů

Nejefektivnější využití Linkedinu je jako kanál na generování obchodních zájmů. Profil tak může sloužit jako podpora pro obchodní oddělení i po skončení kampaně.

02

Hledání změstnanců

Velikou předností Linkedinu je jeho zaměření na hledání lidských zdrojů. Pokud tedy hledáte do své společnosti nové zaměstnance, Linkedin je ideální cesta, kde začít.

03

Budování značky

Velké využití nachází Linkedinin také v propagaci společnosti. Pro propagaci lze využít PPC kampaň, nebo být přímo v kontaktu s Vaší komunitou a tím budovat větší důvěru.

04

Sbírání cenných kontaktů

Linkedin je nepochybně výborným zdrojem cenných kontaktů na konkrétní osoby, které Vás zajímají. Tyto kontakty lze později využít k dalším kampaním.

6 měsíční kampaň vygeneruje v průměru 150 až 300 obchodních zájmů a příležitostí

Naše kampaně generují v průměru 1-2 obchodní zájmy každý den. Kampaň se tak stane silnou obchodní podporou pro Vaší společnosti a pro Vaše obchodní oddělení.

05
Ceník kampaně

Zvolte si svůj cenový plán

Zajímá vás, co všechno kampaň obnáší? Zde je krátký výčet toho, co lze od kampaně očekávat a co bude během spolupráce naším úkolem.

3 měsíce

21 000 Měsíčně
  • Až 35 oslovených spojení / den
  • Vytvoření profilu a grafiky
  • E-mailová databáze
  • Roční přístup do CRM
  • Profesionální poradenství

6 měsíců

18 500 Měsíčně
  • Až 35 oslovených spojení / den
  • Vytvoření profilu a grafiky
  • E-mailová databáze
  • Roční přístup do CRM
  • Profesionální poradenství

12 měsíců

16 000 Měsíčně
  • Až 35 oslovených spojení / den
  • Vytvoření profilu a grafiky
  • E-mailová databáze
  • Roční přístup do CRM
  • Profesionální poradenství
Profesionální správa Linkedinu zabere průměrnému uživateli 4 až 5 hodin denně.
05
Ceny

Kolik stojí správa Linkedin profilu?

Ceny našich kampaní se vždy drží pod průměrným platem člověka, kterého by bylo potřeba na kampaň ve společnosti vyčlenit. 

Máte-li zájem o kampaň, nebo cenovou nabídku, můžete využít kontakt níže. Rádi Vám budeme kdykoliv k dispozici.

Máte zájem? Kontaktujte nás.

Jmenuji se Robert Tongel a jsem obchodním ředitelem společnosti ANTANA Group s.r.o. Rád s Vámi vyřeším jakékoliv dotazy, či požadavky ohledně Vaší Linkedin kampaně.

Telefonické kampaně

Outsourcing v případě podpory obchodního oddělení je již dnes standardní záležitostí. Stále více společností si je vědoma toho, že je často složité a časově náročné zajišťovat podporu obchodního oddělení vlastními silami. Přesto se ve většině případů shodneme na tom, že oslovování nových potencionálních zákazníků aktivní formou by mělo být nedílnou součástí obchodní strategie každé společnosti.

Rádi Vám nabídneme naše zkušenosti, které jsme v této oblasti získali. Zajišťujeme profesionální B2B podpůrné akce s proškoleným a kvalifikovaným týmem. Klademe důraz na přípravu kvalitních dat a podkladů. S námi jste součástí kampaně od začátku až do konce. Máte přehled o tom, s kým budeme v kontaktu, co bude obsahem komunikace i nabídky, kterou zasíláme oslovené osobě. Každý den jste informováni o našich aktivitách.

Aktivní podpora

Outsourcing v případě podpory obchodního oddělení je již dnes standardní záležitostí. Stále více společností si je vědoma toho, že je často složité a časově náročné zajišťovat podporu obchodního oddělení vlastními silami. Přesto se ve většině případů shodneme na tom, že oslovování nových potencionálních zákazníků aktivní formou by mělo být nedílnou součástí obchodní strategie každé společnosti.

Rádi Vám nabídneme naše zkušenosti, které jsme v této oblasti získali. Zajišťujeme profesionální B2B podpůrné akce s proškoleným a kvalifikovaným týmem. Klademe důraz na přípravu kvalitních dat a podkladů. S námi jste součástí kampaně od začátku až do konce. Máte přehled o tom, s kým budeme v kontaktu, co bude obsahem komunikace i nabídky, kterou zasíláme oslovené osobě. Každý den jste informováni o našich aktivitách.

Obchodní software

Správa všech obchodních aktivit, hlídání provizí, kalendář schůzek, nebo firemní CRM systém. To jsou nejčastější potřeby pro správné fungování společnosti. Víme, že dostupná řešení často nejsou dostačující pro všechny konkrétní potřeby.

Vytvoříme vám komplexní software, který pokryje veškeré vaše potřeby. Společnost ANTANA Group s.r.o. se zabývá také vývojem obchodních softwarů na míru a zlepšováním zaběhlých obchodních procesů ve společnostech.

Naše IT oddělení je připraveno poskytnout profesionální služby v oblasti programování podobných systémů na míru a jejich implementace do ostrého provozu. Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci a zjistěte, které řešení je pro vás nejvhodnější.

Online identita

Profesionální internetová prezentace je dnes již nutností. Nejdůležitější je však správné působení společnosti na zákazníka.  K celkovému dojmu z online prezentace nevyhnutelně patří sjednocený design webu a všech grafických materiálů, moderní logo, dostatek potřebných informací o firmě a především snadná dohledatelnost kdekoliv na internetu.

Našim zákazníkům poskytujeme kompletní servis v oblasti online vystupování. Náš profesionální tým zpracuje vaše potřeby od programování, přes grafický design až po copywriterské služby.

Domluvte si s námi nezávaznou schůzku a společně zjistíme, co by se dalo na vaší prezentaci vylepšit.

Sociální sítě

Víme, že sociální sítě mohou být pro většinu společností velká neznámá, avšak pro podporu obchodního oddělení jsou často zásadní. Výsledky běžných marketingových kampaní mnohdy nepřinesou téměř žádné výsledky, kvůli špatně nastavenému zacílení. 

Vyvinuli jsme proto speciální postupy kterými se zaměřuje na rozšiřování samotného profilu s vysokou intenzitou. Cílem je vytvořit, silný, profesionální a důvěryhodný profil, který zaujme potenciální zájemce o váš produkt. V průběhu kampaně vás průběžně učíme, jak s vaší komunitou pracovat. Můžete si tak být jistí, že pro vás již potenciál sociálních sítí nebude neznámou.

Práce s daty

Kvalitní data a informace jsou důležitá pro každý business. Ať už se jedná o stahování velkých objemů dat pro statistiky, získávání kontaktů nebo jen průzkum trhu.

Náš tým se postará o získání dat z jakéhokoliv odvětví. Věnujeme se získávání dat z celé Evropy, i jinde ve světě. Naší snahou je dohledat obchodně důležitá data, dle zadání našich klientů, v co nejlepší kvalitě a v požadovaném množství. Náplní práce našich datových specialistů je najít vždy tu nejlepší cestu k aktuálním informacím a datům.

Vždy záleží na konkrétní potřebě zákazníka. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku a zjistěte, co pro vás můžeme udělat.

Individuální řešení

Máte pocit, že jednoduché oslovení a zaslání nabídky vašemu potenciálnímu zákazníkovi by nemuselo být nedostačující? Chápeme, že je občas potřeba zvolit více zdrojů, které budou generovat efektivní podporu vašeho obchodního oddělení. Ve společnost ANTANA Group s.r.o. se snažíme pokrýt veškeré potřeby našich klientů.

Rádi s vámi probereme vaše potřeby a vyslechneme si vaše představy o tom, co je pro vás v rámci kampaně důležité.  Naší snahou je vždy nastavit obsah jednotlivých kampaní přesně na míru a dle požadavků našich klientů.

Aktivní podpora

Outsourcing v případě podpory obchodního oddělení je již dnes standardní záležitostí. Stále více společností si je vědoma toho, že je často složité a časově náročné zajišťovat podporu obchodního oddělení vlastními silami. Přesto se ve většině případů shodneme na tom, že oslovování nových potencionálních zákazníků aktivní formou by mělo být nedílnou součástí obchodní strategie každé společnosti. Rádi Vám nabídneme naše zkušenosti, které jsme v této oblasti získali. Zajišťujeme profesionální B2B podpůrné akce s proškoleným a kvalifikovaným týmem. Klademe důraz na přípravu kvalitních dat a podkladů. S námi jste součástí kampaně od začátku až do konce. Máte přehled o tom, s kým budeme v kontaktu, co bude obsahem komunikace i nabídky, kterou zasíláme oslovené osobě. Každý den jste informováni o našich aktivitách.