Nabídkové e-maily vám umožníme během kampaně zasílat v několika variantách, aby každý příjemce obdržel pouze to, co je vaším cílem.
Obdržíme-li v databázi také jména adresátů, zprávu před odesláním vždy uvedeme ve správném rodě a jméno příjemce bezchybně vyskloňujeme. Nabídka tak bude úspěšnější a protistrana na ni bude lépe reagovat.
Na základě vámi určených pravidel lze do nabídky také přidat proměnlivé fráze, které udělají nabídku ještě více osobní. Například změnu pozdravu na základě aktuálního času či dne.
Díky námi vytvořeným aplikacím jsme schopni automatizovaně oslovit jakoukoliv e-mailovou databázi a současně v ní opravit chybně uvedené e-mailové adresy.
Častým problémem e-mailových kampaní je špatné rozeznání e-mailové schránky příjemce. Ne všechny schránky jsou schopny zobrazit obrázky, ztučněné texty apod. Této chybě předcházíme a během kampaně aplikace sama rozlišuje, který e-mail má kdo dostat.
Zároveň vám umožníme rychlost kampaně ovlivnit dle vašich potřeb a požadavků.
Skloňujte zasílané zprávy a udělejte nabídku více osobní.
Určete si svá pravidla, jak se má nabídka měnit.
Rozlišujeme možnosti e-mailových schránek protistrany.
Získejte přehledné výsledky ve formátech XML, SQL, JSON atd.
S námi máte o kampani vždy přehled. Každý den vám zasíláme pravidelný report, kde naleznete, na které adresy byla nabídka odeslána, v jaký čas a zda se ji podařilo doručit příjemci.
Respektujeme interní procesy každé společnosti, proto nabízíme možnost reporty zasílat v nejrůznějších formátech jako je Excel, XML, JSON, SQL apod.
V této chvíli přebíráte iniciativu vy a s kontakty můžete začít dále komunikovat a přetvořit zájmy na nové zákazníky.