E-mail marketing

Máte databázi e-mailových adres a potřebujete ji oslovit s nabídkou, nebo zaslat newsletter? Využijte e-mail marketing a automatizovaně rozešlete nabídku se všemi náležitostmi GDPR.
01
Jak na úspěšnou kampaň?

Personalizace nabídky je klíč k úspěchu

Nabídkové e-maily vám umožníme během kampaně zasílat v několika variantách, aby každý příjemce obdržel pouze to, co je vaším cílem.

Obdržíme-li v databázi také jména adresátů, zprávu před odesláním vždy uvedeme ve správném rodě a jméno příjemce bezchybně vyskloňujeme. Nabídka tak bude úspěšnější a protistrana na ni bude lépe reagovat.

Na základě vámi určených pravidel lze do nabídky také přidat proměnlivé fráze, které udělají nabídku ještě více osobní. Například změnu pozdravu na základě aktuálního času či dne.

E-mailový marketing
Naši významní zákazníci
SKF logo
Manner Logo
TURCK logo
Process automation solutions logo
Kadaň logo
E-mailový marketing
02
Jak předejít chybám?

Poznejte příjemce ještě před jeho oslovením

Díky námi vytvořeným aplikacím jsme schopni automatizovaně oslovit jakoukoliv e-mailovou databázi a současně v ní opravit chybně uvedené e-mailové adresy.

Častým problémem e-mailových kampaní je špatné rozeznání e-mailové schránky příjemce. Ne všechny schránky jsou schopny zobrazit obrázky, ztučněné texty apod. Této chybě předcházíme a během kampaně aplikace sama rozlišuje, který e-mail má kdo dostat.

Zároveň vám umožníme rychlost kampaně ovlivnit dle vašich potřeb a požadavků. 

01

Bezchybné skloňování jména a příjemní

Skloňujte zasílané zprávy a udělejte nabídku více osobní.

02

Personalizace nabídkových e-mailů

Určete si svá pravidla, jak se má nabídka měnit.

03

Předcházíme chybám a zvedáme dosah

Rozlišujeme možnosti e-mailových schránek protistrany.

04

Reporty ve formátu, který vám vyhovuje

Získejte přehledné výsledky ve formátech XML, SQL, JSON atd.

03
CO S OSLOVENÝMI KONTAKTY?

Pravidelné reporty s výsledky

S námi máte o kampani vždy přehled. Každý den vám zasíláme pravidelný report, kde naleznete, na které adresy byla nabídka odeslána, v jaký čas a zda se ji podařilo doručit příjemci.

Respektujeme interní procesy každé společnosti, proto nabízíme možnost reporty zasílat v nejrůznějších formátech jako je Excel, XML, JSON, SQL apod.

V této chvíli přebíráte iniciativu vy a s kontakty můžete začít dále komunikovat a přetvořit zájmy na nové zákazníky.

Pravidelné reporty - emailový marketing