B2B Telemarketing

Přemýšlíte, jak získat nové zákazníky pro svou firmu? Zkuste využít B2B telemarketing. S námi si nemusíte lámat hlavu s hledáním kontaktů, telefonováním v cizím jazyce, ani s přípravou podkladů.
Naši významní zákazníci
SKF logo
Manner Logo
TURCK logo
Process automation solutions logo
Kadaň logo
Databáze firemních kontaktů pro telemarketing
01
Koho oslovit?

Databáze firemních kontaktů je základ

Nemáte k dispozici vlastní kontakty? Nevadí, v rámci spolupráce zajistíme databázi firemních kontaktů včetně kompetentních osob. Data poskytujeme v rámci celé Evropy, ale i do zemí mimo ni. 

Výhodou je možnost podrobného filtrování dle oborové klasifikace, regionu, počtu zaměstnanců či obratu. Tímto konkrétním zaměřením vybereme jen ty společnosti, které pro vás mají obchodní potenciál. 

Takto zpracovanou databázi vám před zahájením spolupráce zašleme ke kontrole, abyste mohli vyřadit nevyhovující společnosti.

01

Získání vhodných firemních kontaktů

Před zahájením získáme vhodné společnosti k oslovení.

02

Příprava podkladů v češtině i v cizím jazyce

Abychom vám ušetřili čas, připravíme všechny podklady.

03

Oslovení jednotlivých společností

Následně začneme oslovovat jednu společnost po druhé.

04

Reporty ve formátu, který vyhovuje vám

O výsledcích vás každý den informujeme reportem.

02
Jak firmu oslovit?

Telemarketing děláme zodpovědně

Každou telefonickou kampaň má u nás na starosti vždy jen jedna telefonistka, která projde školením. Neděláme rychlé a vnucující telefonáty. Naše kampaně spravujeme zodpovědně a ke každému telefonátu přistupujeme individuálně.

Vždy se pokoušíme spojit s kompetentní osobou a představit vaši nabídku tam, kde to má největší smysl. Následně protistraně zašleme e-mail s vaší nabídkou a v případě zájmu se po čase ozveme znovu, abychom dostali zpětnou vazbu.

telemarketing report
telemarketing report
telemarketing report
telemarketing report
Report
03
Co s oslovenými kontakty?

Pravidelné reporty s výsledky

S námi máte o kampani vždy přehled. Každý den vám zasíláme pravidelný report s výsledky jednotlivých telefonátů, poznámkami a potřebnými informacemi k dalšímu zpracování.

Respektujeme interní procesy každé společnosti, proto nabízíme možnost reporty zasílat v nejrůznějších formátech jako je Excel, XML, JSON apod.

V této chvíli přebíráte iniciativu vy a s předehřátými leady můžete začít dále komunikovat a přetvořit zájmy na nové zákazníky.